مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-12بين الملل

فیلم | هزاران تن از مردم بولیوی خواستار استعفای رییس جمهور کودتا شدند


هزاران نفر از مردم بولیوی در نهمین روز اعتراضات به دومین تعویق انتخابات ریاست جمهوری این کشور خواستار برکناری رییس جمهور موقت این کشور شدند که با کودتای تحت حمایت آمریکا روی کار آمده است.

-   اعتراضات در شهرهای مختلف بولیوی از جمله ال آلتو و لاپاز پایتخت بولیوی و دیگر شهرهای این کشور برگزار شد و معترضان از کیسه های ماسه، تخته های چوبی و لاستیک های در حال سوختن برای ایجاد موانع در بزرگراههای اصلی استفاده کردند.

گزارش ها حاکی از آن است که در نهمین روز از اعتراضات بولیوی، جنبش های اجتماعی در تمامی بخش های این کشور ایجاد راه بندان کردند و این جنبش های اجتماعی در شهر آل آلتو، در صدد برگزاری گردهمایی های گسترده ای برای تصمیم گیری در خصوص راهبردی که باید در پیش بگیرند، می باشند.

  ، برای دومین بار، برگزاری انتخابات را به تعویق انداخت اما این مسئله موجی از خشم گروههای چپگرا را برانگیخت و معترضان معتقدند که رییس جمهور موقت این کشور در تلاش است با این ترفندها دوران ریاست جمهوری خود را طولانی تر کند و بیشتر در قدرت بماند.

  کرونا ویروس مبتلا شده اند و سه هزار و 761 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

سال گذشته و پس از برکناری اوو مورالس رییس جمهور قانونی بولیوی توسط ارتش و سر کار آمدن دولت موقت تحت حمایت آمریکا در این کشور، نیروهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم | هزاران تن از مردم بولیوی خواستار استعفای رییس جمهور کودتا شدند

فیلم | هزاران تن از مردم بولیوی خواستار استعفای رییس جمهور کودتا شدند